FacebookLike ons op Facebook

Telefoon 03 711 09 06

U bent hier

Support 24/7

Hulp op afstand.nodig? Druk op de knop.

 

 
Hulp op afstand.
Trivec biedt u ook hulp op afstand voor het oplossen van kleine problemen of aanpassingen.
Hoe werkt het?
U dient alleen een klein stukje software te downloaden dat zonder installatie op uw computer direct werkt. Dus downloaden, oplsaan of uitvoeren en klaar.
Geef Uw ID door aan Trivec.
 
Wenst u bijstand of heeft u problemen, dan vragen wij om steeds telefonisch contact op te nemen. 

Wettelijke info, betaalnummers:

Het betaalnummer 0900/10907 wordt enkel gebruikt voor het verlenen van bijstand/support buiten de kantooruren.
Bellen naar het oproepnummer 0900/10907 kost max. €0.50 per minuut.
De oproep wordt automatisch onderbroken na 10 min.

Meer informatie nodig? info@kassacenter.be - 03/711 09 06

* Opgelet: oproepen met een Belgisch gsm-nummer vanuit het buitenland worden door dit telefoniesysteem niet herkend.
Belt u vanuit het buitenland, gebruik dan een vaste lijn
.

 

  • Tijdens kantooruren van 9u -12:30 en van 13u -17u: 03 711 09 06
  • Buiten de kantooruren 24/7: 0900 10 907 (Enkel voor klanten met een supportcontract en voor dringende herstellingen)

Permanente hulp op afstand

Teamviewer Host Versie 13


Supremo (Alternatief voor Teamviewer)

 Supremo (Uitvoerbaar zonder installatie)

Hoe los ik als klant zelf een probleem op? 

Calibratie van de Metapace L22D labelprinter.

Hou de pauze toets even ingedrukt tot de 2 oranje lamjes branden, laat de pauze toets los.
Druk op de feedtoets wanneer het bovenste lampje continu oranje brand en het onderste oranje knippert.
Voor alle andere labelprinters klik hier.


Hoe de Evolis kaartprinter reinigen?
Om deze uit te voeren is een set reinigingskaarten nodig.
Deze zijn bij ons te verkrijgen.

 

Hoe kan ik als klant zelf iets oplossen?